عروسی بهرام رادان در گرجستان با حضور سلبریتی

به نقل از سایت منبع که در انتها ذکر شده است صبح تازه گزارش میدهد

فیلم کامل عروسی بهرام رادان در گرجستان با حضور سلبریتی ها غوغا کرد

بهرام رادان ویدئویی جنجالی از جشن عروسی اش را در اینستاگرام منتشر کرد! جشن عروسی بهرام رادان و مینا مختاری با حضور سلبرینی‌ها در گرجستان امروز برگزار شد.

فیلمی از مراسم مجلل و هزاران میلیاردی جشن عروسی بهرام رادان در تفلیس گرجستان ساعاتی پیش در صفحه اینستاگرام ان بازیگر منتشر شد. وی در تیر ماه ۱۴۰۲ با حضور ۱۱۶ سلبریتی ایرانی از بازیگران تا چهره ای اینستاگرامی در گرجستان و شهر تفلیس برگزار کرد

بهرام رادان با مینا مختاری در تفلیس گرجستان ازدواج کرد، مراسمی که تعدادی از بازیگران و چهره های معروف ایرانی در آن حضور داشتند. امروز عکس ها و فیلم عروسی این بازیگر منتشر شد که در زیر می بینید:

سنگ تمام بهرام رادان برای مینا خانوم همسرش که با عشق و علاقه بهترین و لاکچری ترین مراسم عروسی را برگزار کرده و گفته شده حتی از مراسم ازدواج محمدرضا گلزار نیز مجلل تر و با شکوه تر بوده!

رقابت سلبریتی ها با هم در برگزار بهترین و دهان پرکن ترین مراسم های ازدواج اینروزها سوژه شبکه های اجتماعی شده و این چهره ها از بازیگران گرفته تا ورزشکاران سعی در به رخ کشیدن زندگی تجملی و لوکس خود هستند.

حالا بهرام رادان عزیز ترجیح داده به جای ایران در کشور همسایه به نام گرجستان یکی از زیباترین کشورهای جهان مراسم جشن عروسی و ازدواج خود را جشن بگیرد.

جشن عروسی بهرام رادان در گرجستان

عروسی بهرام رادان در تفلیس گرجستان با مینا خانوم مختاری در تیر ماه ۱۴۰۲ در یکی از لاکچری ترین باغ تالارهای تفلیس برگزار شد و بنا به گفته برخی رسانه ها، ۱۱۶ نفر از بازیگران و چهره های اینستاگرامی و اقوام و خانواده دو طرف حضور داشتند.

اگر چه هنوز عکس و فیلم مراسم جشن عروسی بهرام رادان و مینا مختاری در گرجستان بیرون نیامده و جایی درز نکرده،اما خبر برگزاری این مراسم را پیشتر امین فردین در صفحه پشت پرده خود در یوتیوب رسانه ای کرده بود.

ماجرای افشاگری امین فردین

برخی از کانال های فضای مجازی با انتشار عکس های زیر خبر از برگزاری مراسم عروسی بازیگر معروف در گرجستان دادند.

در ویدیویی جدید که از امین فردین در کانال یوتیبش منتشر شده است، گفته می‌شود که مراسم ازدواج بهرام رادان با مینا مختاری در شهر تفلیس گرجستان با حضور ۱۱۶ سلبریتی برگزار شده است.

عکس و فیلم‌/ مراسم جشن عروسی بهرام رادان در گرجستان با حضور 116 سلبریتی

بنا به گفته ها، بهرام رادان مراسم جشن ازدواج خود را با مینا مختاری در شب عید غدیر ۱۴۰۲ در شهر تفلیس گرجستان برگزار کرده است. گقته شده که پژمان جمشیدی و همسرش نگار فرهمند نیز در این مراسم حضور داشتند.

به گفته امین فردین، تعداد بسیاری از هنرمندان ایرانی در ازدواج بهرام رادان حضور داشتند. عروسی بهرام رادان و مینا مختاری در گرجستان در شهر تفلیس برگزار شد. برگزاری مراسم عروسی بهرام رادان در خارج پیش‌تر توسط همین خبرنگار افشا شده بود.

بهرام رادان مدل و بازیگر ایرانی است که به تازگی نقش ناصرالدین شاه را در سریال جیران بر عهده داست. او دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.در اولین حضور سینمایی شورعشق شناخته شد: شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد: آواز قو. رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد (شمعی در باد و سنتوری) نیز شد.

بهرام رادان متولد ۱۳۵۸/۲/۸ در تهران است. بهرام رادان فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی است. بهرام رادان بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. بهرام رادان در فیلم‌های فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروژ کریم‌ مسیحی٬ پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است.

 

منبع خبر harfetaze.com

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *