مدل GWM-P990S

ماشین لباسشویی جی پلاس  دارای ۱۴ برنامه شستشوی اصلی به همراه شش برنامه کمکی است که آن را قادر به شستشوی انواع لباس در اندازه و الیاف مختلف می کند. این ماشین لباسشویی با 9 کیلوگرم ظرفیت، یک انتخاب عالی برای خانواده های متوسط و پر جمعیت است.

ماشین لباسشویی جی پلاس 9 کیلویی مدل GWM-P990S ، پرقدرت و هوشمند

این ماشین لباسشویی دارای برچسب انرژی A+++ است که نشان دهنده مصرف حداقلی آن از برق می باشد. به لطف موتور قدرتمند دایرکت درایو، ماشین لباسشویی جی پلاس 9 کیلویی مدل GWM-P990S صدای حداقلی در هنگام کار تولید می کند. این موتور قادر به گردش تا ۱۴۰۰ دور در دقیقه است که باعث خشک شدن کامل لباس ها پس از شستشو می گردد.

از ویژگی های قابل توجه این ماشین لباسشویی می توان به حالت شستشوی ضد چروک اشاره کرد. در حالت لباس ها با استفاده از بخار شستشو داده می شوند که باعث می شود چروک لباس ها صاف شده و لباس ها نیاز کمتری به اتو کشیدن بعد از شستشو داشته باشند.

یک برنامه اختصاصی شستشو مخصوص لباس کودکان نیز در  جی پلاس 9 کیلویی مدل GWM-P990S تعبیه شده است که با استفاده از آن، لباس ها به صورتی لطیف و بدون پرز شستشو داده می شوند تا با پوست حساس کودکان سازگار باشند. علاوه بر این، حالت شستشوی ضد آلرژی نیز به این دستگاه اضافه شده است. هنگام استفاده از این حالت شستشو، لباس ها با بیشترین شدت ممکن آب کشی می شوند تا حتی کمترین مقدار مواد شوینده نیز روی آن باقی نماند.

همچنین در این حالت از ایجاد پرز در لباس ها جلوگیری شده و تمامی پرز های موجود نیز در حین فرایند شستشو، گرفته می شوند.

لازم به ذکر است که این ماشین لباسشویی جی پلاس 9 کیلویی مدل GWM-P990S قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو را دارد و به راحتی می توان در مواقع مورد نیاز فرایند شستشو را قطع کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *